Himpunan berita semasa, terkini, muktahir, sensasi, gossip dan panas

Archive

Azwan Ali berang isu gelaran 'sampah' pada juri Masterchef Allstar

on Thursday, January 30, 2014


Perangai artis Azwan Ali meletus di rancangan Meletop di saluran Astro Ria. Azwan yang berang setelah ditanya tentang isu menggelar juri dengan gelaran ' sampah ' ketika terkeluar dari MasterChef All Star.


Ini secara tidak langsung menaikkan darah Azwan Ali yang berang dengan pertanyaan Neelofa dan Nabil tentang isu menggelar juri sampah setelah ditendang keluar apatah lagi ditambah pedas oleh Micheal Ang secara terbuka .

Semasa sesi pertama, Azwan yang sering berkata ''Why bother why bother'' itu telah berjalan keluar dari set dengan gaya bengang. Pada sesi kedua selepas iklan, dia kembali ke set dibawa oleh Micheal Ang dan kembali menjawab soalan-soalan panas.

Mereka (Micheal Ang dan Azwan Ali) benar-benar bergaduh di set, Micheal Ang menjawab tiada lakonan ketika di dalam Masterchef dan ianya benar telah berlaku.

Pada segmen terakhir, Azwan berkata walaupun dia sering mencarut kepada Micheal Ang di twitter akan tetapi ia bagus kerana tak berani melawan tidak seperti artis lain yang memaki hamun beliau seperti ditwitter.

sumber




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment