Himpunan berita semasa, terkini, muktahir, sensasi, gossip dan panas

Archive

Lelaki miliki zakar terpanjang didunia,tak punya kekasih

on Wednesday, May 21, 2014



JIKA nak dibandingkan dengan ukuran zakar kebanyakan lelaki biasa iaitu antara 12-20cm, maka wajarlah jika lelaki yang mempunyai nama penuhJonah Cardeli Falcon ini diiktiraf sebagai lelaki dengan zakar terpanjang di dunia.

Jonah Cardeli Falcon yang lahir pada tarikh 29 Julai 1970 ini juga merupakan seorang pelakon Hollywood dan beberapa kali pernah mengacarakan acara talk show di kaca TV. Beliau juga pernah membintangi beberapa siri lakonan komedi. Tetapi malangnya, gelaran yang dipegang sebagai lelaki dengan zakar terpanjang didunia ini tidak membuat dia berasa megah dan mudah mendapatkan wanita untuk dijadikan teman hidup.

Dia memberitahu sudah 12 tahun tidak mempunyai teman wanita. Antara penyebab terbesar adalah kerana ukuran zakarnya yang terlalu besar dan panjang hingga membuat wanita menjadi takut untuk menjalinkan hubungan dengannya.

‘Mempunyai saiz zakar terbesar di dunia bukanlah perkara yang harus dibanggakan, malah disebabkan inilah saya berada dalam kesepian dan selalu bersendirian. Kerana ramai wanita tidak mahu dengan lelaki yang mempunyai zakar yang terlalu besar dan panjang dari ukuran biasa.’ ujar Jonah Cardeli Falcon yang kini hidup bersama ibunya dan sudah 12 tahun tidak mempunyai teman wanita.

‘Setiap kali bertemu dengan perempuan, mereka tidak melihat mata saya ketika berbual, sebaliknya apa yang mereka lihat adalah ke arah seluar dalam saya’ tambah Jonah seperti dipetik MayPesbuk dari News Softpedia.

‘Saya tidak tahu samada mereka berasa kagum ataupun takut apabila terlihat sebuah tonjolan yang amat besar ketika saya memakai seluar dalam’ tambah Jonah.

Memang tidak menghairankan, dengan saiz zakar sebesar itu sangat susah jika ingin memakai seluar dalam. ‘Perkara ini adalah masalah yang serius yang saya alami sejak saya masih keci lagil. Buat masa sekarang, saya hanya mahu mencari seorang wanita yang mahu menerima saya dengan seadanya, bukan mereka yang menganggap saya  seorang yang sex -maniac dengan saiz zakar sebesar ini’.

Walaupun beberapa wanita memberi pendapat, lelaki yang mempunyai saiz zakar yang besar dan panjang boleh memberi kepuasan seks ketika mereka di ranjang, namun keadaan itu tidak langsung terjadi kepada Jonah.

sumber
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment