Himpunan berita semasa, terkini, muktahir, sensasi, gossip dan panas

Archive

Jawab Isu Pakaian Macam Teletubies

on Tuesday, April 22, 2014


jawab isu pakaian sendat rebecca akui sedang cuba memperbaiki diri
KL, 22 APRIL 2014: Semalam, Murai Batu sedar kecoh di laman sosial dan laman sesawang memperkatakan tentang cara pemakaian pelakon Rebecca Nur Islam yang dilihat sendat dan tidak sesuai dengan imej barunya bertudung itu.

Pelakon yang baru berhijab penuh selepas menunaikan Umrah itu mengenakan pakaian ala jump suit berona merah dan dari penglihatan Murai Batu memang ia agak ketat dari bahagian pinggang hingga ke bawah.

Rakan Murai Batu yang merupakan pengikutnya di laman sosial Instagram itu memberitahu Rebecca sedar apabila pakaiannya itu diperkatakan dan dia telah memuat naik foto kartun Teletubies berwarna merah seperti yang telah disamakan oleh pihak yang bertanggungjawab menyebarkan cerita ini.

Menerusi foto itu Rebecca memberitahu bersyukur kerana dia dan anaknya memang suka akan kartun itu dan sedar ada yang menyebarkan gambar tersebut hanya untuk menjatuhkannya.

Dia seperti agak marah dengan pengikutnya di Instagram yang dipercayai bertanggugkawab menyebarkan gambar-gambar dari akaunya yang dikatakan private. Dia menganggap pihak itu seorang silent killer dan suka membuat dosa dengan mudah.

Rebecca dalam kapsyennya itu turut memberithau menerusi pemakaiannya tersebut dia hanya menjadi diri dia sendiri dan sedang mencuba untuk mengikut cara atau jalan Islam yang sebenar kerana menurutnya tiada siapa yang sempurna.

sumber
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment